Przeglądasz poprzednią wersję tego dokumentu z 2020-03-10 @ 08:51:31
Oferty pracy
PREZES ZARZĄDU
Ośrodka Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. w Stargardzie
ogłasza nabór na wolne stanowisko MENEDŻERA DS. PŁYWALNI w Ośrodku Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. w Stargardzie przy ul. Szczecińskiej 35.
- Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na stanowisko Managera ds. pływalni:
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe: (preferowane) ekonomia, zarządzanie, specjalność: kompetencje managerskie,
- co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zbliżonym z wymogami na ww. stanowisku,
- znajomość przepisów z obszaru działania obiektów pływalni, kodeksu pracy, bhp,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- obsługa komputera i znajomość programów biurowych,
- dyspozycyjność czasowa,
- kreatywność w myśleniu i działaniu, samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość zagadnień związanych z eksploatacją krytych pływalni, fitnessu i siłowni,
- znajomość zagadnień związanych z zarządzeniem i kierowaniem zespołem pracowników,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku Menedżera ds. obsługi krytej pływalni :
- prowadzenie wewnętrznej dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej obiektu oraz planowanie rocznych kosztów jego funkcjonowania,
- zlecanie audytów bezpieczeństwa z działalności pływalni,
- opracowanie regulaminów wewnętrznych działalności pływalni,
- sporządzanie wewnętrznych aktów normatywnych z zakresu działalności pływalni,
- działania związane z promocją i marketingiem obiektu,
- nadzór nad utrzymaniem basenu we właściwym stanie technicznym, sanitarnym, przeciwpożarowym, dbałość o obiekt i zlecenia bieżących napraw urządzeń i wyposażenia,
- zapewnienie utrzymania wymaganej jakości wody basenowej, systematyczna kontrola jakości wody basenowej oraz zlecanie wykonywania badań laboratoryjnych w kierunku mikrobiologicznym i fizykochemicznym,
- terminowe zabezpieczenie obiektu w niezbędne dla procesów technologicznych materiały, środki chemiczne i inne,
- zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z basenu i z urządzeń stanowiących ich infrastrukturę,
- zarządzanie zasobami ludzkimi i właściwe planowanie pracy podległych pracowników oraz nadzór nad właściwym wykonywaniem przez pracowników obowiązków służbowych, planowanie dyżurów pracowniczych w systemie pracy zmianowej (sporządzanie grafików) oraz przedkładanie ich do akceptacji pracodawcy,
- przygotowywanie informacji statystycznych, planów, sprawozdań i wniosków dla Zarządu Spółki i Głównego Księgowego, bieżąca współpraca z Sanepidem i innymi instytucjami w związku z funkcjonowaniem obiektu,
- współorganizowanie przedsięwzięć o charakterze sportowo-rekreacyjnym na terenie pływalni (nauka pływania, zawody pływackie, itp.),
- nadzór nad Elektronicznym Systemem Obsługi Klienta,
- pełnienie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem pływalni; część pracy wykonywania będzie poza pomieszczeniami biurowymi, na terenie basenu, w charakterze nadzoru i obsługi instalacji basenowych (wentylacja, ogrzewanie, monitoring, nagłośnienie),
- informowanie pracodawcy o awariach, wypadkach i uwagach oraz zaleceniach organów kontrolujących,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd Spółki.
- Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnieni,
- życiorys (CV); 2) list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie posiadanych świadectw pracy,
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- koncepcja funkcjonowania obiektu pływalni ( opracowanie na piśmie).
UWAGA:
- Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez użycie zwrotu „za zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
- Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane czytelnie przez kandydata.
- Oferty niekompletne ( nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych danych i dokumentów) oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu na złożenie ofert.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Ośrodku Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Pierwszej Brygady 35, I piętro , pok. 115 ( budynek SARL) od godz. 7.00 do 15.00 lub pocztą na powyższy adres z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko „ Menedżera ds. pływalni” w terminie do dnia 03.2020r. Decyduje data wpływu oferty.
- Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej OSiR Stargard Sp. z o.o. w Stargardzie.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej). Proszę o podpisanie klauzuli informacyjnej wskazanej w CV (wg wzoru znajdującego się w ogłoszeniu).
- Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
- Bliższe informacje można uzyskać pod nr 91/ 573-23-34.
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (rekrutacja):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:
- Administratorem Pani/a danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: 73 – 110 Stargard, ul. Szczecińska 35, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie pod numerem KRS 0000359707, posiadająca NIP 8542367178, REGON 320765396, reprezentowana przez: Prezes Zarządu – Grzegorz Chudzik.
- Inspektorem ochrony danych w Ośrodku Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. jest Pan Łukasz Rozesłański posiadający e-mail: rodo@osir.stargard.pl
- Pani/a dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie przepisów prawa pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane niewymagane przepisami prawa, przekazane przez Pana/ią w przesłanych dokumentach, będą przetwarzane na podstawie zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- W zakresie informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, zgodnie z Kodeksem Pracy – podanie danych jest obowiązkowe i niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Ich niepodanie może uniemożliwić udział w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem.
- Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto Pani/a dane mogą być udostępnione kurierom lub operatorom pocztowym.
- Pani/a dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
- Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
- Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie Pani/a danych do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
Osoba odpowiedzialna za treść strony:
Grzegorz Szostakiewicz
bip@osir.stargard.pl
- Wersja z dnia: 2022-05-09 @ 12:49:14 [aktualna wersja], zmieniona przez: Admin BIP
- Wersja z dnia: 2022-05-09 @ 12:49:14, zmieniona przez: Grzegorz Szostakiewicz
- Wersja z dnia: 2021-03-31 @ 15:02:53, zmieniona przez: Grzegorz Szostakiewicz
- Wersja z dnia: 2020-08-06 @ 16:02:02, zmieniona przez: Grzegorz Szostakiewicz
- Wersja z dnia: 2020-08-06 @ 16:01:16, zmieniona przez: Grzegorz Szostakiewicz
- Wersja z dnia: 2020-03-10 @ 08:55:29, zmieniona przez: Admin BIP
- Wersja z dnia: 2020-03-10 @ 08:51:31, zmieniona przez: Admin BIP
- Wersja z dnia: 2019-07-18 @ 07:58:28, zmieniona przez: Grzegorz Szostakiewicz
- Wersja z dnia: 2019-05-31 @ 13:09:39, zmieniona przez: Grzegorz Szostakiewicz
- Wersja z dnia: 2019-05-31 @ 13:08:10, zmieniona przez: Grzegorz Szostakiewicz
- Wersja z dnia: 2019-03-13 @ 17:51:44, zmieniona przez: Admin BIP
- Wersja z dnia: 2019-03-13 @ 17:50:38, zmieniona przez: Admin BIP